BLACK FRIDAY: 20% kedvezmény az egész vásárlásra a "BF20" kóddal!

Bejelentkezés

Számlaegyenleg

A vásárlásról

  1. Szállítás és fizetés
  2. Üzleti feltételek
  3. Áruvisszaküldés 30 napon belül
  4. Panasztételi feltételek
  5. Adatvédelmi irányelvek
  6. Webes felület
  7. A küldemények nyomon követése
  8. Azonnali árucsere és meghosszabbított jótállás
  9. A kedvezményakciók feltételei

Szállítás és fizetés

A csomagokat a DPD futárszolgálat, a Fámafutár vagy Packeta átvételi pontokon keresztül küldjük. Minden rendelés a kifizetés beérkezésének napján vagy a következő napon lesz elküldve. Az utánvéttel küldendők a rendelés napján (legkésőbb 12:00 óráig) vagy a következő napon lesznek elküldve. A szokásos szállítási idő 1 munkanap.

Noha mindent megteszünk, hogy minden csomagot megvédjünk a szállítás közbeni sérülésektől, néha előfordulhat, hogy egy csomag sérülten érkezik meg Önhöz.

Ezért javasoljuk, hogy a csomag átvételekor ellenőrizze a csomag állapotát (csomagok száma, szalag sértetlensége, doboz sérülése stb.), és utasítsa el a hiányos vagy sérült csomag átvételét. A küldemény visszautasítását az eladónak telefonon be kell jelenteni a +36 1 848 0787 telefonszámon.

Az ügyfél köteles haladéktalanul értesíteni a fuvarozót a küldeményben az átvételt követően észlelt rejtett hibáról (hiányos vagy sérült áru), és kérni a kárról szóló jegyzőkönyv megírását. A kárigény gyors kezelése érdekében a kárbejelentést postai úton vagy e-mailben kell elküldeni az eladónak.

A fuvarozónak joga van kideríteni a csomag sérülésének vagy részleges elvesztésének tényleges állapotát. Ezen okokból kifolyólag az ügyfél semmilyen módon nem nyúlhat a sérült csomaghoz, és köteles megőrizni a csomagolást, amelyben a sérült csomagot kézbesítették.

11 000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítás a Packeta átvételi pontra INGYENES.

16 000 Ft feletti vásárlás esetén minden szállítási mód INGYENES.

Minden ár tartalmazza az ÁFA-t.

Szállítási mód Előre történő fizetés

Packeta

(átveheti az árut a kiválasztott átvételi ponton)

1190 Ft*

Fámafutár - Csomag

(kézbesítés két munknapon belül)

1790 Ft*

Legkedvezőbb házhozszállítás

(kiválasztunk egyet a futáraink közül: DPD, Fámafutár, Packeta; a kézbesítés két munkanapon belül (8:00-18:00 között) személyesen az Ön kezébe történik; reggel SMS-t kap a kézbesítés várható időpontjáról)

1590 Ft*

* UTÁNVÉT + 400 Ft a küldemény árához

Vissza az oldal tetejére

Üzleti feltételek

Felhasználási feltételek a NaniNails webáruházon keresztül

Információk a kereskedő cégről

NaniNails sro Baška 278739 01 Baška e-mail webáruház: info@naninails.hu

Telefon: +385 1 848 0787

NaniNails sro

Nyilvántartás: Ostrava Megyei Bíróság

MBO:29391920

OIB: 40826101879

Áfaszám: CZ29391920

Banki adatok: 11600006-00000000-98864485; Erste Bank Hungary Zrt.

A társaság alaptőkéje: 3268352.85 HUF

Képviseletre jogosultak: David Peterek igazgató és Tomáš Kuča igazgató.

Felhasználó az a személy, aki a weboldalt használja www.naninails.hu ugyanaz, mint minden vásárló és a www.naninails.hu látogatója.

A fogyasztó vásárlóként adásvételi szerződést köt a NaniNails sro, Baška 278, 739 01 Baška céggel (a továbbiakban: Eladó), eladói minőségben.

1997. évi CLV. Törvény a fogyasztóvédelemről, 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről törvény, 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvrőlés az egyéb vonatkozó előírások alkalmaznak a gazdasági alanyok által végzett minden olyan tevékenységre, amely magában foglalja vagy foglalhatja a fogyasztók (természetes személyek). 1997. évi CLV. Törvény a fogyasztóvédelemről nem vonatkozik a Magyar Nemzeti Bank (a továbbiakban: MNB) által felügyelt tevékenységre, amely a Magyar Nemzeti Bank (a továbbiakban: MNB) a pénzügyi felügyeleti szervként működik. közvetítő rendszer, szervezetek és személyek az MNB által felügyelt tevékenységet végeznek.

Adásvételi szerződés megkötése a weboldalon keresztül www.naninails.hu jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően szabályozza, figyelembe véve különösen az Európai Unió irányelveinek és rendeleteinek alapelveit és rendelkezéseit. A szerződés megkötése a weboldalon keresztül www.naninails.hu távolról történő szerződéskötést jelent.

A távoli kommunikáció eszköze minden olyan eszköz, amely a kereskedő és a fogyasztó egyidejű fizikai jelenléte nélkül távolról is megköthető, ilyen például az internet és az elektronikus levelezés.

A Felhasználási feltételekben használt kifejezések jelentése

  • Eladó - kereskedelmi vállalat, NaniNails sro, Baška 278, 739 01 Baška
  • www.naninails.hu - az Eladó tulajdonában lévő weboldal
  • Vásárló - minden olyan természetes személy, aki kereskedelmi, üzleti vagy foglalkozási körén kívül áru vagy szolgáltatás vásárlása, megrendelése, átvétele és igénybevétele céljából jár el, vagy aki a termékhez közvetlenül kapcsolódó képviselet vagy kereskedelmi kommunikáció célpontja.
  • A „NaniNails” felhasználója – minden olyan személy, aki a „www.naninails.hu” weboldalt abból a célból használja, hogy azon meghirdetett termékeket vásároljon, vagy információt szerezzen egy adott termékről
  • A „www.naninails.hu” használata – az oldal elérése www.naninails.hu annak tartalmáról való információszerzés és/vagy webáruházak létrehozása érdekében
  • Online vásárlás vagy webáruház – termékek vásárlása a "www.naninails.hu"
  • Termékek – minden olyan termék, amely kiemelve van a "www.naninails.hu", amely a webáruházon keresztül vásárolható meg.
  • Elektronikus kommunikáció - a webáruház felkeresésével egy személy elektronikus úton kommunikál. Ezzel Ön elfogadja, hogy minden, elektronikusan Önnek kézbesített megállapodás, értesítés, közlemény és egyéb tartalom megfelel a jogszabályi kereteknek, mintha írásban kötötték volna meg.

A Felhasználási feltételek általános rendelkezései

  1. A weboldal minden jogának tulajdonosa www.naninails.hu az Eladó. Minden Vásárlónak, aki az Eladó weboldalán keresztül rendel, javasoljuk, hogy ismerkedjen meg az Eladó Felhasználási feltételeivel. A Vevőre az Eladóval kötött Szerződés megkötésének időpontjában hatályos Felhasználási Feltételek érvényesek. A Vásárló a rendelés leadásakor az erre kijelölt hely kipipálásával igazolja, hogy a Felhasználási feltételeket maradéktalanul megérti és elfogadja. A felhasználási feltételeket az Ügyfél e-mail címére kézbesítjük. A Felhasználási Feltételek félreértése esetén a Vevő az Eladóhoz fordulhat.
  2. Felhívjuk a Felhasználók figyelmét, hogy a vásárlás előtt ismerkedjenek meg jelen Felhasználási feltételekkel, és rendszeresen ellenőrizzék azokat, hogy megismerjék az összes jogot és kötelezettséget, valamint félreértések esetén az Eladóhoz forduljanak.
  3. A Felhasználási feltételek az Eladó webáruházán keresztül történő termék- vagy szolgáltatásvásárláshoz kapcsolódó jogokra és kötelezettségekre, valamint a fogyasztó, mint végfelhasználó között létrejött Távértékesítési Szerződés (a továbbiakban: Szerződés) megkötéséből eredő jogokra és kötelezettségekre vonatkoznak és az Eladó internetes áruháza , az ilyen szerződések szerves részének tekintendők a termékek megrendelésének feltételei és módja, a termékárak, a fizetési módok, a jótállás, a reklamáció és a visszaküldés, a szállítás, a személyes adatok titkosságának védelme és egyéb, a haszna "www.naninails.hu" és online vásárlások.
  4. A vásárlól csak nagykorú és üzletképes lehet. Kiskorúak és teljesen cselekvőképtelen személyek nevében és javára a szerződést törvényes képviselőjük vagy gondviselőjük kötheti, a cselekvőképes részben csak törvényes képviselőjük vagy gondviselőjük hozzájárulásával köthet szerződést. Az Eladó nem vállal felelősséget a jelen rendelkezéssel ellentétes cselekményekért.
  5. Jelen üzletszabályzat és reklamáció az adásvételi szerződés megkötésének napján érvényes formában az adásvételi szerződés elválaszthatatlan részét képezi. Olyan írásbeli adásvételi szerződés megkötése esetén, amelyben a megállapodott feltételek eltérnek a jelen üzletviteli és reklamációs feltételektől, az adásvételi szerződésben foglaltak elsőbbséget élveznek a jelen üzletszabályzattal és reklamációval szemben. Az újonnan elfogadott üzletszabályzat nem lehet ellentétes más jogszabályokkal.
  6. Jelen üzletszabályzat és reklamáció szempontjából pótszerződésnek minősül az a szerződés, amellyel a vevő az adott adásvételi szerződés tárgyához kapcsolódóan árut vesz át, vagy szolgáltatást kap, ha az eladó vagy harmadik személy szállít. árut vagy szolgáltatást nyújt a megállapodásuk alapján.
  7. Az eladási ár, az egységár és a szolgáltatási díjak - a határon átnyúló szolgáltatások kivételével - a Magyar Köztársaság törvényes fizetőeszközén kerülnek feltüntetésre, feltüntetve az adott törvényes fizetőeszköz megnevezését (forint) vagy annak rövidítését (HUF). Az eladó által kezelt elektronikus áruház bármely weboldalán az áruért megjelenített vételár a Magyar Köztársaság hatályos jogszabályi előírásai szerint meghatározott összegű általános forgalmi adót (ÁFA) is tartalmaz. Az ÁFA jelenlegi mértéke a Magyar Köztársaságban 27%. Nem tartalmazza az áruszállítás vagy egyéb választható szolgáltatások árát. Minden akció és egyéb akció a készlet erejéig érvényes, hacsak az adott árunál másként nem jelezzük. Ha egynél több eladási ár vagy szolgáltatási díj van feltüntetve,
  8. Az eladó minden anyagot, fotót és szöveget jóhiszeműen elhelyez a weboldalon, hogy megkönnyítse a vásárló vásárlási döntését. Az eladó nem vállal garanciát arra, hogy a terméken található fényképek teljes mértékben megfelelnek magának a terméknek a megjelenésének. Ha a gyártó megváltoztatja a termék tulajdonságait vagy tartalmát, akkor a tényleges termék és a termék fotója, valamint az ezen oldalakon ismertetett termék között eltérés lehetséges. Minden leírást rendszeresen és alaposan ellenőriznek.
  9. Az eladónak joga van az elektronikus áruház honlapján feltüntetett áruk vételárát az eladó telephelyén bármikor megváltoztatni. Ez a változás nem vonatkozik az árváltozás előtt megkötött adásvételi szerződésekre, függetlenül attól, hogy az árut még nem szállították-e ki.

Webáruház - adásvételi szerződések megkötése és felmondása

  1. Az adásvételi szerződés a vásárló által az eladónak megküldött, kitöltött és az eladó weboldalán keresztül megküldött űrlap formájában megküldött ajánlat alapján jön létre, amelyet a megkötésére vonatkozó javaslat küldött meg.
  2. A rendelés e-mail címre történő elküldését követően automatikusan generált üzenet érkezik a megrendelés beérkezéséről az eladó elektronikus rendszerébe. Szükség esetén lehetőség van a megrendeléssel kapcsolatos minden további információ elküldésére a vásárló e-mail címére.
  3. A rendelés beérkezéséről szóló visszaigazolás tartalmazza azt az információt, hogy a rendelést az eladóhoz kiszállították, és egyben az adásvételi szerződés megkötésére irányuló javaslatnak elfogadását is jelenti.
  4. Ezt követően a vásárló e-mail címére tájékoztatást küldünk, amely tartalmazza a vásárló rendelésének elfogadásáról szóló értesítést. A rendelés elfogadása tartalmazza az adásvételi szerződés tárgyát képező áru megnevezésére és specifikációjára vonatkozó információkat, majd az áruk és/vagy egyéb szolgáltatások árára vonatkozó információkat, az áru tervezett szállítási időpontjára vonatkozó információkat, a az áru szállítási helyére vonatkozó név és információ, valamint az áruk lehetséges árára, feltételeire, módjára és határidejére vonatkozó információk a vevő számára a megbeszélt áruszállítási helyre, az eladó adatai, esetleg egyéb szükséges információk . A megrendelés beérkezése után e-mailt küldünk, amelyben felkérjük a megvásárolt termékek értékelésére.
  5. Az adásvételi szerződéskötés a rendelés elfogadása elektronikus vagy írásos formában történő átvétele jön létre.
  6. A megrendelés elküldése előtt az eladó világosan, egyértelműen, érthetően és pótolhatatlan módon tájékoztatta a vásárlót a reklamáció feltételeivel, fizetési, üzleti, szállítási és egyéb feltételekkel kapcsolatos az előszerződéskötés információkról, mint pl.: az áru főbb jellemzői. vagy a szolgáltatások jellege, az eladó kereskedelmi neve és székhelye, telefonszáma és az eladó elérhetősége, címe, ahol a vevő az árut vagy szolgáltatást meghirdetheti, az áruk vagy szolgáltatások teljes ára áfával, fizetési feltételek , szállítási feltételek, a szolgáltatás teljesítésének kötelezettségvállalásának időtartama, a vevő szerződés felmondási jogáról, a szerződés felmondására vonatkozó formanyomtatvány biztosításáról, arról, hogy amennyiben a vevő felmondja a szerződést, akkor őt terheli az áruknak az eladónak való visszaküldésével kapcsolatos költségek és egyebek.

Az eladó jogai és kötelezettségei:

Az eladó köteles:

a) a megrendelés átvétel útján történő visszaigazolása esetén az eladó köteles az árut a megbeszélt mennyiségben, határidőben és minőségben a vásárlónak átadni, és a védelme érdekében szükséges módon becsomagolni és a szállítást biztosítani,

b) gondoskodni arról, hogy a leszállított áru megfeleljen a Magyar Köztársaság hatályos jogszabályi előírásainak,

c) az adásvételi szerződés megkötéséről szóló visszaigazolást küldeni állandó adathordozón, például e-mailben.

d) elektronikus vagy írásos formában átadja a vásárlónak a vásárolt áru átvételéhez és használatához szükséges összes dokumentumot legkésőbb az áruval együtt.

Az eladónak jogában áll a vásárlót a leszállított áru vételárának hiánytalanul és határidőre történő megfizetésére kötelezni.

A termékeket úgy kell becsomagolni, hogy a csomagolás védje a termék minőségét, megkönnyítse a szállítást, és ne legyen káros hatással a termék minőségére vagy mennyiségére.

A vásárló jogai és kötelezettségei

Az eladó tájékoztatta a vásárót a vételár fizetési kötelezettségéről. Ez a kötelesség a parancs része.

A vásárló jogai: A vásárló jogosult az árut a szerződő felek által megállapított mennyiségben, minőségben, időben és helyen szállítani.

A vásárló kötelezettségei:

a) a megállapodás szerinti vételárat a megállapodás szerinti fizetési határidőn belül megfizetni az eladónak, beleértve a megrendelt áruk kiszállításának költségeit is,

b) átveszi a megrendelt és leszállított árut

c) az áru átvételét a szállítólevélen aláírásával vagy az általa meghatalmazott személy aláírásával igazolja.

Személyes adatainak védelméről a következő címen tájékozódhat:https://www.naninails.hu/a-vasarlasrol/#adatvedelmi-iranyelvek míg a cookie-k használatáról és kezeléséről itt tájékozódhat: https://www.naninails.hu/#cookies

A termék ára és fizetési mód

  1. A termékek kiskereskedelmi ára van. A termékárak és a szállítási árak magyar fontban (HUF) értendők és az ÁFA-t tartalmazzák.
  2. Az eladó jogosult az árakat előzetes értesítés nélkül megváltoztatni, mint ahogyan kizárólag a webáruház esetében előzetes értesítés nélkül módosíthatja az árakat. Továbbá az Eladó jogosult előzetes értesítés nélkül a normál árnál alacsonyabb árat megállapítani egy termékre, termékcsoportra és/vagy az összes termékre, valamint egy bizonyos fizetési módra, amelytartalmazza többek között az akciós akciókat, az akciókat, a szezonális kedvezményeket, a hibás termékek értékesítését és a lejárati idejű termékek értékesítését.
  3. A vásárló és az eladó között létrejött adásvételi szerződésben rögzített  vételára a megrendelés elfogadásában kerül meghatározásra. Ha a megrendelés kézbesítési visszaigazolásában megadott vételár magasabb, mint az elektronikus áruház ajánlatában szereplő azonos áruk ára a vevő elküldésekor, az eladó elektronikus üzenetet küld a vevőnek az ajánlatról. eltérő összegű új vételár, amely az eladó új adásvételi szerződés megkötésére tett javaslatának minősül, amelyet a vásárlónak e-mailben vagy írásban kifejezetten meg kell erősítenie az adásvételi szerződés érvényes megkötéséhez.

Fizetés

A vevő vállalja, hogy az áru személyes átvételekor, az áru átvételekor készpénzben, vagy bankkártyával (VISA, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic) megfizeti az eladónak a vételárat, beleértve az áru kiszállításának költségeit is. azokat az áru átvétele előtt az áru átvételének helyén vagy készpénz nélküli tranzakcióval az eladónak az átvételi megbízásban vagy az eladó honlapján megjelölt számlájára felvenni.

A vételár készpénz nélküli tranzakcióval az eladó számlájára történő kifizetésekor a fizetés napjának az a pillanat minősül, amikor a teljes vételár jóváírásra kerül az eladó számláján.

A vásárló köteles a megállapodás szerinti áru vételárat az eladónak megfizetni az adásvételi szerződés szerinti időtartamon belül, de legkésőbb az áru átvételekor.

Az eladó jogosult visszautasítani az árunak a vásárló részére történő átadását, amennyiben a vásárló nem fizeti ki az eladónak a teljes vételárat az áruk helyszínre szállításának időpontjáig, és a szerződő felek nem állapodtak meg a vételár megfizetésében. az árut részletekben.

Az összeszerelést, az áru szállítását és a kapcsolódó költségeket a vételár nem tartalmazza, és az eladó nem köteles ezeket a szolgáltatásokat a vevőnek nyújtani.

A vevő az áru tulajdonjogát csak az áru vételárának teljes kifizetése után szerzi meg.

Szállítási feltételek

Az elektronikus áruház honlapján minden egyes terméknél fel van tüntetve a termék szokásos elérhetősége a kiszállítás dátumával.

Az eladó köteles az árut leadás nélkül, de legkésőbb az adásvételi szerződés aláírásától számított 30 napon belül a vásárlónak átadni, hacsak az adásvételi szerződés másként nem rendelkezik. Ha az eladó e kötelezettségének nem tett eleget, a vásárló felhívhatja őt a dolog átadására az általa meghatározott megfelelő további határidőn belül. Ha az árut e további megfelelő határidőn belül nem szállítják ki, a vevő jogosult elállni a szerződéstől.

Az eladó jogosult arra, hogy a vásárlót az áru átvételére hívja meg, még az adásvételi szerződésben meghatározott áruszállítási határidő lejárta előtt.

Az áruk megjelenítése az eladó által üzemeltetett bármely e-kereskedelmi webhelyen csak illusztráció. Az eladó elektronikus áruházának honlapján az eladó katalógusaiban, prospektusaiban és egyéb írásos dokumentumaiban található áruk méretei, súlya és egyéb adatai a gyártótól származnak, és a megadott érték +- 1%-ával eltérhetnek a valóságtól.

A vásárló kötelessége, hogy az árut a megbeszélt helyen az adásvételi szerződésnek megfelelően vagy más módon átvegye az áru átadása előtt. A vásárló köteles az árut az eladó vagy képviselője és a vásárló által az adásvételi szerződésben megállapodott határidőn belül vagy más módon az áru átadása előtt átvenni.

Ha az eladó az árut a helyszínen és határidőn belül átadja a vásárlónak, a vásárló köteles az árut személyesen átvenni, vagy gondoskodni arról, hogy az árut a vásárló által meghatalmazott személy vegye át. Az árut a rendelés-átvétel másolatával az eladónak átadni jogosult harmadik személy kötelessége. Az áru vásárlóhoz történő átadásának pillanatával az áru kiszállítottnak tartanak. Az áru a vásárló részére történő átadása az áruk helyszínre szállítását, a vásárló vagy a vásárló által meghatalmazott harmadik személy által történő átvételét, valamint a vételár fizetéséről szóló jegyzőkönyv aláírását, valamint az áru a vásárló részére történő szállítását és átadását jelenti. vagy a vásárló által meghatalmazott harmadik személy.

Az áru sérülésének feltárolása esetén az eladó képviselőjének kötelessége, hogy a vásárló az áru sérülésének jellegéről és mértékéről jegyzőkönyvet készítsen, melynek helyességét az eladó képviselője igazolja. Az eladónak benyújtott ilyen jegyzőkönyvvel a vevő megtagadhatja a sérült áru átvételét, vagy visszaigazolhatja a sérült áru kiszállítását, majd a kár miatt panaszt tehet az eladónál vagy az általa meghatalmazott személynél. Ha a vevő megtagadja a leszállított áru átvételét károkkal együtt, az áru eladóhoz való visszajuttatásának minden szükséges költsége az eladót terheli.

Szállítás

  • - A küldeményeket a következő címen küldjük: DPD futárszolgálat, a Fámafutár vagy Packeta. Minden megrendelést a fizetés beérkezésének napján vagy másnap kiszállítunk. Az átvétellel feladott küldemények a megrendelés napján (legkésőbb 12:00-ig) vagy a következő napon kerülnek feladásra. A szokásos szállítási idő 1 munkanap.Annak ellenére, hogy igyekszünk minden küldeményét a lehető legjobban megvédeni a szállítás közbeni sérülésektől, néha előfordulhat, hogy a csomag sérülten érkezik meg.
  • - Szállítási mód: Egyes árutípusok (kozmetikai kiskoffer, paraffin fürdőkád) esetében csak a UPS választható szállítási lehetőségként, mivel a Szlovák Posta által küldött áruk gyakran megsérülnek.

11 000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítás a Packeta átvételi pontra INGYENES.

16 000 Ft feletti vásárlás esetén minden szállítási mód INGYENES.

Minden ár tartalmazza az ÁFA-t.

Szállítási mód

Előre történő fizetés

Packeta

(átveheti az árut a kiválasztott átvételi ponton)

1190 Ft*

Fámafutár - Csomag

(kézbesítés két munknapon belül)

1790 Ft*

Legkedvezőbb házhozszállítás

(kiválasztunk egyet a futáraink közül: DPD, Fámafutár, Packeta; a kézbesítés két munkanapon belül (8:00-18:00 között) személyesen az Ön kezébe történik; reggel SMS-t kap a kézbesítés várható időpontjáról)

1590 Ft*

* UTÁNVÉT + 400 Ft a küldemény árához

  • - Felvételkor javasoljuk a küldemény állapotának ellenőrzését (csomagszám, sértetlen szalag, doboz sérülése stb.) és a hiányos vagy sérült küldemény felvételének elutasítását. A küldemény átvételének megtagadásáról telefonon értesíteni kell az eladót a +385 1 784 01 21-es telefonszámon vagy tovább info@naninails.hu.
  • - A Felhasználó köteles haladéktalanul tájékoztatni a fuvarozót az átvételt követően észlelt rejtett, a küldeményt ért sérülésről (az áru hiányos vagy sérült), és a sérülésről jegyzőkönyv felvételét kérni. A kár gyors elhárítása érdekében a kárról jegyzőkönyvet kell elküldeni az eladónak postai úton vagy e-mailben.
  • - A szállítónak joga van ellenőrizni a szállítmány tényleges sérülését vagy részleges elvesztését. Ezen okok miatt az ügyfél semmilyen módon nem manipulálhatja a sérült küldeményt, és köteles megőrizni azt a csomagolást, amelyben a sérült küldeményt megkapta.

A szállítási árak a címen vannak kiemelve www.naninails.hu és tartalmazzák a megfelelő áfát.

Vissza az oldal tetejére

Áruvisszaküldés 30 napon belül

Nem találta el a gél lakk árnyalatát vagy a terméket nem így képzelte el? Az árucserére nem kell várakoznia, ugyanis a pénzét haladéktalanul visszaküldjük a bankszámlájára. Csak kitölti a mi online űrlapunkat, a nem használt árut gondosan becsomagolja és elviszi bármelyik Packeta átvételi pontra. Az ilyen módon lebonyolított áruvisszaküldés teljesen INGYENES.
 
Amint kézhez kapjuk a visszaküldött árut, azonnal visszaküldjük a pénzt az Ön számlájára.
Vissza az oldal tetejére

Panasztételi feltételek

Panasztételi feltételek

Visszaküldés a Packetán keresztül: Csak kitölti a mi online űrlapunkat, a nem használt árut gondosan becsomagolja és elviszi bármelyik Packeta átvételi pontra. Az ilyen módon lebonyolított áruvisszaküldés teljesen INGYENES.

ONLINE PANASZBENYÚJTÓ ŰRLAP

 

Az eladó felelőssége a termék hibáiért és reklamációiért

2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvrőlés  és 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről a vásárlónak joga van a polgári peres eljárásban bírósághoz fordulni fogyasztói jogai megvalósítása érdekében.

A Vásárló az Eladó termékével kapcsolatos fogyasztói kifogást emelhet az alábbi elérhetőségeken:

Telefon: +385 1 784 01 21

Email:  info@naninails.hu

Az eladó tájékoztatja a fogyasztókat:

a) a székhellyel kapcsolatban,

b) a panaszrendezési hellyel kapcsolatban, ha az nem az értékesítés helye,

c) a panaszrendezési eljáráshoz kapcsolódóan a vonatkozó tevékenységnek, üzletviteli formának vagy módnak megfelelően, továbbá

d) panaszok megküldése céljából a gazdálkodó szervezet postacímére vagy a gazdálkodó szervezet ügyfélszolgálati központjára vonatkozóan, valamint - amennyiben panasz ily módon is benyújtható - e-mail vagy internet címen, telefonszámon. .

A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti az eladóval az eladó vagy az eladó érdekében vagy javára eljáró személy magatartásával, intézkedésével vagy mulasztásával kapcsolatos panaszát, amely közvetlenül kapcsolódik a termékeknek az eladónak történő forgalmazásához vagy értékesítéséhez. fogyasztó.

Az eladó köteles a szóbeli panaszt haladéktalanul megvizsgálni, és szükség esetén kijavítani. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az Eladó köteles a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy példányát a fogyasztó részére a helyszínen szóbeli panasz esetén személyesen. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás igénybevételével közölt szóbeli panaszt legkésőbb 30 napon belül - az írásbeli panaszra való válaszadásra vonatkozó előírásoknak megfelelően - a válaszadással egyidejűleg kell a fogyasztónak megküldeni.

Egyebekben írásbeli panasz esetén az alábbiak szerint köteles eljárni. Ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa másként nem rendelkezik, az Eladó az írásbeli kifogásra a kézhezvételtől számított harminc napon belül írásban köteles válaszolni, és intézkedni annak közléséről. A törvény meghatározhat rövidebb vagy hosszabb futamidőt. Az eladó köteles a reklamáció elutasításával kapcsolatos álláspontját megindokolni. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás igénybevételével közölt szóbeli panaszhoz az eladónak egyedi azonosító számot kell rendelnie.

A reklamációs jegyzőkönyvnek a következőket kell tartalmaznia:

  • - a fogyasztó neve és címe,
  • - a panaszok benyújtásának helye, ideje és módja,
  • - a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott dokumentumok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok listája,
  • - az Eladó nyilatkozatát a fogyasztó panasszal kapcsolatos álláspontjáról, ha a panasz azonnal kivizsgálható,
  • - a nyilvántartást vezető személy aláírása és - a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatáson keresztül közölt szóbeli panaszok kivételével - a fogyasztó aláírása,
  • - a nyilvántartás helye és ideje,
  • - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás igénybevételével közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosító száma.

A panaszról készült jegyzőkönyvet és a válasz másolatát a társaságnak három évig meg kell őriznie, és kérésre be kell mutatnia az ellenőrző szerveknek.

Az Eladó a reklamáció elutasítása esetén köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy a panaszával - a panasz jellege szerint - mely illetékes szervnél kezdeményezheti az eljárást. Az adatoknak tartalmazniuk kell a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes szerv és választottbírósági szerv székhelyét, telefon- és internetes elérhetőségét, valamint postai címét is. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell azt is, hogy az Eladó választottbírósági eljárást alkalmaz-e fogyasztói jogvita rendezésére. Amennyiben az Eladó és a Fogyasztó közötti fogyasztói jogvita tárgyalások során nem oldódik meg, a következő jogi lehetőségek állnak a fogyasztó rendelkezésére:

  1. Panasszal a fogyasztóvédelmi hatóságokhoz van lehetőség. Ha a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, panasszal élhet a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóságnál. A testület a panasz elbírálása után dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és megyei hivatalok látják el, ezek listáját itt találja: http://www.kormanyhivatal.hu/
  2. Az ügyfél fogyasztói jogvitából eredő igényét a 2013. évi Polgári Törvénykönyv és a 2016. évi CXXX.
  3. A vásárló az eladó ellen keresetet indíthat közvetlenül is. Ha a vásárló keresetét elutasítjuk, joga van a lakóhelye szerint illetékes döntőbírósági testülethez fordulni: az eljárás megindításának feltétele, hogy a fogyasztó előzetesen közvetlenül megkísérelte a vitás ügyet az Eladóval rendezni. A fogyasztó kérelme alapján az eljárásra eljáró hatóság helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt illetékes választottbírósági hatóságot veszik igénybe. Az Eladó jogellenes magatartása esetén a kötbér elengedésére nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV törvény mellett a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény megfelelő rendelkezései is érvényesek, így a bírság kiszabása még a kis- és középvállalkozások esetében sem kerülhető el. A bírság kis- és középvállalkozások esetében 15 000 forinttól 500 000 forintig terjedhet, míg a számviteli törvény szerinti 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevételű nagyobb társaságok esetében A társaság éves nettó árbevételének 15.000 Ft-tól 5%-áig, de legfeljebb 500 millió Ft-ig bővíthető. A büntetés bevezetésével a választottbírósági testületekkel való együttműködés, a gazdálkodó szervezetek választottbírósági eljárásban való aktív részvételének biztosítása a cél.Za választottbírói testület feladata, hogy a fogyasztói jogvita rendezése érdekében megpróbáljon megegyezésre jutni a felek között, sikertelensége esetén a fogyasztói jogvita egyszerű, gyors, hatékony végrehajtása érdekében döntést hozzon az ügyben. költségmegtakarítás mellett. A fogyasztó vagy az Eladó kérésére a választottbíróság tanácsot ad a fogyasztói jogokkal és a fogyasztói kötelezettségekkel kapcsolatban.
  4. A döntőbírósági testület előtti eljárását a fogyasztó kérelmére indítják. A kérelmet írásban kell benyújtani az illetékes szerv elnökéhez, és kitölthető levélben, táviratban vagy telefaxon, valamint minden olyan módon, amely lehetővé teszi a címzett számára a megküldött adatok tartós megőrzését, annak megfelelő időtartamig. az adatok céljára, és a tárolt adatokat változatlan formában és tartalommal jeleníti meg. A pályázatnak tartalmaznia kell:
  • - a fogyasztó neve, lakóhelye vagy helye,
  • - annak a cégnek a neve, helyszíne vagy székhelye, amelyre a fogyasztói per vonatkozik,
  • - ha a fogyasztó az illetékes békéltető testület helyett a megkeresett szervet jelöli ki, a fogyasztó álláspontjának rövid ismertetését, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
  • - a fogyasztó nyilatkozata arról, hogy a fogyasztó közvetlenül próbálta rendezni a vitát az Eladóval,
  • - a fogyasztó nyilatkozata arról, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, békéltető eljárás nem indult, panaszbeadványt nem nyújtottak be, fizetési meghagyás kibocsátására irányuló kérelmet nem nyújtottak be,
  • - a testület határozati javaslata,
  • - a fogyasztó aláírása.

A kérelemhez csatolni szükséges olyan okiratot vagy annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmát a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen az Eladó írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában egyéb a fogyasztó rendelkezésére álló írásos bizonyíték a tárgyalási kísérletről.

Ha a fogyasztó képviselő útján jár el, a kérelemhez meghatalmazást kell csatolni.

A választottbírósági testületekről további információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

Az egyes helyileg illetékes választottbírósági testületek elérhetőségei:

Baranya:

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

Postacím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36

Telefonszám: 06-72-507-154

Mobil: +36 20 283-3422

Email:info@baranyabekeltetes.hu

Honlap:www.baranyabekeltetes.hu

Bács-Kiskun:

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Postacím: 6001 Kecskemét, Pf. 228.

Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-70-938-4765, 06-70-938-4764

Fax: 06-76-501-538

Email:bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Honlap:www.bacsbekeltetes.hu

Békés:

Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszám: 06-66-324-976

Fax: 06-66-324-976

E-mail: bekeltetes@bmkik.hu

Honlap:www.bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén:

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszám: 06-46-501-091; 06-46-501-090

E-mail: bekeltetes@bokik.hu

Honlap:www.bekeltetes.borsodmegye.hu

Budapest:

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.

Postacím: 1253 Budapest, Pf.:10.

Telefonszám: +36-1-488-21-31

Email:bekelteto.testulet@bkik.hu

Weboldal: bekeltet.bkik.hu

Csongrád-Csanád:

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12 (kijelző, egyéb).

Telefonszám: 06-62-554-250/118

Email: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Honlap:www.bekeltetes-csongrad.hu

Tűzijáték:

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszám: 06-22-510-310

E-mail: bekeltetes@fmkik.hu

Honlap:www.bekeltetesfejer.hu

Győr-Moson-Sopron:

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszám: 06-96-520-217

Email:bekeltetotestulet@gymskik.hu

Honlap:www.bekeltetesgyor.hu

Hajdú-Bihar:

Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u.13-15 (kijelző, egyéb).

Telefonszám: 06-52-500-710; 06-52-500-745

Fax: 06-52-500-720

E-mail: bekelteto@hbkik.hu ; nemes.brigitta@hbkik.hu

Honlap:www.hbmbekeltetes.hu

Heves:

Cím: 3300 Eger, Hadnagy u 6. 1. évfolyam.

Postacím: 3300 Eger, Faiskola u. 15.

Telefonszám: 06-36-416-660/105-ös mellék

Mobiltelefon: 06-30-967-4336

Email:bekeltetes@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok:

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 303-304.

Mobiltelefon: 06-20-373-2570

Email: bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu

Honlap:www.jaszbekeltetes.hu

Komár-Eszterg:

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszám: 06-34-513-010; 06-34-513-012

Mobil: 06-30-201-1647; 06-30-201-1877

Email:bekeltetes@kemkik.hu

Nógrad:

Cím: 3100 Salgótarján, Mártírok útja 4.

Telefonszám: 06-32-520-860

Fax: 06-32-520-862

E-mail: nkik@nkik.hu

Honlap:www.nkik.hu

Ököl:

Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.

Telefonszám: 06-1-269-0703

Fax: 06-1-474-7921

Email: pmbekelteto@pmkik.hu

Honlap:http://panaszrendezes.hu/

Somogoy:

Cím: 7400 Kaposvár Anna u.6.

Telefonszám: 06-82-501-000

Email:skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg:

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszám: +36-42-420-280

Fax: +36-42-420-180

E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Honlap:www.bekeltetes-szabolcs.hu

Tolna:

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25 ​​(kijelző, egyéb). III. padló

Telefonszám: 06-74-411-661

Fax: 06-74-411-456

E-mail: kamara@tmkik.hu ;t-tiv@tmkik.hu

Vas Megyei:

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszám: 06-94-506-645

Fax: 06-94-316-936

Email: pergel.bea@vmkik.hu

Honlap:www.vasibekelteto.hu

Veszprém:

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér I. emelet 115-116.

Telefonszám: 06-88-814-121; 06-88-814-111

E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu

Honlap:www.bekeltetesveszprem.hu

Zala:

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi út 24.

Telefonszám: 06-92-550-513

Fax: 06-92-550-525

E- mail: zmbekelteto@zmkik.hu

Honlap:www.bekelteteszala.hu

 

A hibás termékekre az eladó garanciát vállal.

A jótállásból eredő jogok alapján a vásárlónak lehetősége van a következőkre:

a) a kijavítás vagy a kicserélés választása, kivéve, ha az a választott szavatossági joggal összeegyeztethető, lehetetlen vagy az Eladó számára alternatív jogorvoslathoz képest aránytalan költségekkel jár, vagy

b) a díj arányos csökkentését kérni, a hibát az Eladó költségére saját maga kijavítani vagy kijavíttatni, vagy a szerződéstől elállni, ha az Eladó a kijavítást vagy a kicserélést megtagadja, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni, vagy ha a kijavítás, ill. a csere már nem szolgálja a Vevő érdekeit.

A vásárlónak nincs joga elállni a szerződéstől, ha a termék csekély hibája.

Minden kijavítást vagy cserét ésszerű időn belül és a Vevő számára jelentős kellemetlenség nélkül kell elvégezni, figyelembe véve az áru jellegét és azt a célt, amelyre a Vevő a terméket kérte.

Az Eladó által a Vásárlónak értékesített bármely termék meghibásodása esetén a Vásárló jogosult követelni a gyártótól a termék megjavítását, vagy - ha a megjavítás ésszerű időn belül és a vásárló érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges. Vásárló - csere biztosítása. A termék akkor minősül hibásnak, ha a forgalomba hozatal időpontjában nem felel meg a megfelelőséggel kapcsolatos követelményeknek, vagy nem felel meg a gyártó által előírt előírásoknak. Termelő az, aki egy terméket előállít és forgalomba hoz.

A gyártó mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a) a terméket nem üzleti tevékenysége körében, illetve szakmájával összefüggő célból állította elő vagy hozta forgalomba;

b) a tudományos és műszaki ismeretek a termék forgalomba hozatalának időpontjában nem voltak olyanok, amelyek lehetővé tették a hiba feltárását; vagy

c) a termék hibáját a hatósági előírások alkalmazása okozta.

A cseretermékre, azaz a kijavított alkatrészre vonatkozó szavatossági kötelezettség csere esetén a gyártót terheli.

A vásárló köteles haladéktalanul értesíteni a gyártót az esetleges meghibásodásokról. Ha az értesítést annak felfedezésétől számított két hónapon belül megküldik, az értesítést időben elküldöttnek kell tekinteni. A késedelmes bejelentésből eredő károkért a Fogyasztó felel. A gyártót az adott termék forgalomba hozatalától számított két év szavatossági kötelezettség terheli.

A termék átadásától számított hat hónapon belül – a hiba közlésén túl – az Eladó felelősségének érvényesülésének nincs egyéb feltétele. A termék átadásától számított hat hónap elteltével azonban a Vevő felelőssége annak bizonyítása, hogy az általa felfedezett hiba a vásárlás időpontjában fennállt.

Ha a használt termék hibás, és erről a Vásárlót a vásárláskor tájékoztatták, az Eladó nem vállal felelősséget az ismert hibáért.

A hibáért a jótállási idő alatt a jótállási nyilatkozatban vagy a vonatkozó jogszabályban meghatározott feltételek szerint minden, a szerződés teljesítéséért szavatosságot vállaló vagy törvényes jótállásra kötelezett személy vállal felelősséget. Ez a garancia nem érinti az Eladó törvényes jogait.

Az alábbiakban található a panaszbeadvány online űrlapja.

ONLINE PANASZLAP

https://www.naninails.hu/panasz/

Az eladó azt javasolja, hogy az árut kárigényre küldje biztosítsa. A vevő köteles a reklamációban minden kért információt a valóságnak megfelelően közölni, mindenekelőtt helyesen feltüntetni az áru sérülésének típusát és mértékét. A vásárlónak jogában áll reklamációt benyújtani a gyártó által a garanciális javítások elvégzésére felhatalmazott személynél. A meghatalmazott személyek listáját a jótállási jegy tartalmazza, vagy az eladó kérésére megküldi a vásárlónak.

A jótállási idő az áru átadásától számított 24 hónap, kivéve, ha konkrét esetekre ettől eltérő jótállási idő kerül meghatározásra.

Az áru garanciális javítása esetén a jótállási idő meghosszabbodik arra az időre, ameddig a vásárló az árut nem tudta használni.

Áru új árura cseréje esetén a jótállási idő az új áru átvételétől kezdődik újra, de ez csak az új árura vonatkozik. Az áru cseréje esetén a vásárló az árucserére vonatkozó információkat tartalmazó dokumentumot kap, a további reklamációkat pedig az adásvételi szerződés és a reklamációs dokumentum alapján intézzük.

A reklamáció megoldása csak a reklamációs közleményben és az árureklamáció visszaigazolásában meghatározott károkra vonatkozik.

Ismétlődő eltávolítható kár miatti igény esetén egy eltávolítható kár kétszeresnél többszöri előfordulása minősül.

A nagyszámú különböző eltávolítható kárra vonatkozó igény esetén háromnál több különböző eltávolítható kár egyidejű előfordulása minősül.

Egyoldalú szerződés felabontása és visszaszolgáltatása

  1. A Weboldal minden Felhasználójának lehetősége van a Felhasználási feltételek áttekintésére az oldal alján található „Felhasználási feltételek” alatti linkre kattintva, és a Felhasználási feltételeket a Vásárló a javasolt e-mail címen szállított. levelezési cím.
  2. A Polgári Törvénykönyv kimondja, hogy fogyasztónak csak az a természetes személy minősül, aki szakmájukon, egyéni vállalkozói tevékenységén vagy vállalkozási tevékenységén kívül jár el, ezért jogi személy indokolás nélküli felmondási jogot nem gyakorolhat.
  3. 20. §-ának megfelelően a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a fogyasztónak joga van a szerződést indoklás nélkül felmondani. A fogyasztó a szerződés felmondásának jogával élhet:
  • - Termékértékesítési szerződés esetén a termék átvételének napjától számított 14 napon belül.
  • - Több termék értékesítése esetén, ha a különböző termékeket eltérő időpontban szállítják ki, az utolsó termék átvételétől számított 14 napon belül a fogyasztó vagy a fogyasztó által meghatalmazott szállítótól eltérő harmadik személy.
  • - A fentiek nem érintik a fogyasztó felmondási jogának gyakorlását a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja között.

Ha a fogyasztó szerződéskötési ajánlatot tett, a fogyasztónak joga van az ajánlattól a szerződés megkötése előtt elállni, amely a szerződéskötési kötelezettséget megszünteti. A fogyasztó jogát egyértelmű nyilatkozattal vagy nyilatkozatsablon segítségével gyakorolhatja.

A fogyasztónak kell bizonyítania, hogy élt felmondási jogával.

Az Eladó köteles a fogyasztó felmondását az elektronikus kézhezvételt követően haladéktalanul visszaigazolni, feltéve, hogy weboldalán a fogyasztónak a felmondás jogát is szavatolja.

Ha a fogyasztó a 45/2014. (február 26.) Korm. rendelet 22. §-a szerint felmondja a szerződést, az eladó a felmondásról való tudomásszerzéstől számított tizennégy napon belül köteles visszatéríteni a fogyasztó által kompenzáció címén kifizetett teljes összeget, beleértve az abban felmerült költségeket is. a teljesítmény összefüggései, például a szállítási költségek.

A felmondási jog az alábbi esetekben nem gyakorolható

Az eladó kifejezetten felhívja a figyelmet arra, hogy az alábbi esetekben nem élhet felmondási jogával:

a) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a szolgáltató a fogyasztó kifejezett előzetes hozzájárulásával kezdte meg, és a fogyasztó megerősítette, hogy elveszíti elállási jogát ;

b) olyan termék vagy szolgáltatás, amelynek ára vagy díja a vállalkozás befolyásán kívül esik, és az elállási jog gyakorlásának időtartama alatt is ingadozásnak van kitéve;

c) össze nem szerelt termék, amelyet a fogyasztó utasításai szerint vagy a fogyasztó kifejezett kérésére gyártanak, vagy amelyet egyértelműen a fogyasztóhoz igazítottak;

d) romlandó vagy rövid eltarthatósági idejű termékek;

e) zárt termék, amely egészségügyi vagy higiéniai okokból nem küldhető vissza felbontás után;

f) olyan termék, amely természeténél fogva elválaszthatatlanul kapcsolódik egy másik termékhez az átruházást követően;

g) az a szeszes ital, amelynek valós értéke a vállalkozáson kívül eső piaci ingadozásoktól függ, és amelynek árában a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, de a kivitelezésre az adásvételi szerződés megkötését követő 30 napon belül nem került sor. a megkötés dátuma;

h) vállalkozási szerződés, amelyben a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére találkozik a fogyasztóval sürgős javítási vagy karbantartási munkák elvégzése céljából;

i) lezárt hang- vagy képfelvételek és számítógépes szoftverek eladása vagy vásárlása, ha a fogyasztó a csomagot a kiszállítást követően kinyitotta;

j) újságok, folyóiratok és folyóiratok, kivéve az előfizetési szerződéseket;

k) nyilvános árverésen odaítélt szerződések esetében;

l) a lakhatási szolgáltatás kivételével szállás, szállítás, autóbérlés, étkeztetés vagy szabadidős szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés, ahol a teljesítés időpontja vagy a szerződésben meghatározott határidő kerül meghatározásra;

m) immateriális adathordozón továbbított digitális tartalom, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett előzetes hozzájárulásával kezdődött, és a fogyasztó egyidejűleg nyilatkozott arról, hogy elveszíti elállási jogát.

A vásárló viseli az áru visszaküldésének közvetlen költségeit, kivéve, ha az Eladó vállalta e költségek viselését, vagy ha az Eladó elmulasztotta tájékoztatni a fogyasztót, hogy köteles viselni ezeket a költségeket. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha az eladó azt javasolja, hogy személyesen vagy az eladó által meghatalmazott személyen keresztül vegye át az árut. Ha a fogyasztó kifejezetten nem a legolcsóbb szállítási mód mellett dönt, az Eladó nem köteles megtéríteni a felmerülő többletköltségeket.

Az eladó mindaddig visszatarthatja a visszatérítést, amíg a fogyasztó vissza nem küldi a terméket, vagy kétséget kizáróan bizonyítja, hogy azt visszaküldte.

A Szerződés egyoldalú felmondásának nyomtatványa a weboldalon érhető el

Az Eladó honlapján megtalálható, az egyoldalú szerződésbontásra vonatkozó nyomtatvány egy példányát a Vevő elektronikusan kitöltheti és megküldheti. Az eladó a szerződés egyoldalú felmondásáról szóló értesítés kézhezvételéről haladéktalanul, e-mailben visszaigazolást küld.

A Vásárló felelősséggel tartozik a Termék kezeléséből eredő áru értékcsökkenéséért, kivéve azt, ami a Termék jellegének, tulajdonságainak és funkcionalitásának megállapításához szükséges volt. A Termék túlzott kezeléséből adódóan a Termék értékcsökkenése esetén az Eladó minden egyedi eset objektív szempontjainak figyelembevételével értékeli a Termék értékcsökkenését és tájékoztatja a Vevőt azt.

Vigye a becsomagolt árut a Packeta bármelyik átvételi pontjára jelentse be a 92061899 kódot, nevét és vezetéknevét vagy a rendelés számát. Nem fizet semmit, minden INGYENES.

Fogyasztói jogviták peren kívüli rendezése

A vitarendezés más békéltető központok előtt is lehetséges.

Az Európai Bizottság létrehozott egy weboldalt, ahol a fogyasztók regisztrálhatnak, hogy az online vásárlással kapcsolatos jogvitáikat egy kérelem kitöltésével rendezzék, elkerülve a bírósági eljárást. Ily módon a fogyasztók anélkül gyakorolhatják jogaikat, hogy például a távolság akadályozná őket ebben.

számú európai bizottsági rendelet A 2016. január 9-től hatályos, a fogyasztói jogviták online rendezésére vonatkozó 524/2013.

Elektronikus link az ODR-platformhoz:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

Záró rendelkezések

Írásbeli adásvételi szerződés megkötése esetén annak minden módosítását írásba kell foglalni.

A szerződő felek megállapodtak abban, hogy a köztük lévő kommunikáció e-mail üzenetek formájában történik.

Jelen üzleti és reklamációs feltételek az adásvételi szerződés megkötésével lépnek hatályba az ügyfél vonatkozásában.

A megrendelés feladása előtt a vásárlót felkérjük, hogy a négyzet bejelölésével erősítse meg, hogy megismerte a jelen Üzletszabályzatot és a panaszokat, elolvasta, megértette azok tartalmát és teljes mértékben egyetért velük.

I. függelék

ŰRLAP A SZERZŐDÉS EGYOLDALOS FELMONDÁSÁHOZ

NaniNails sro, Baška 278, 739 01 Baška, e-mail cím: info@naninails.hu

Egy online reklamációs űrlapot használunk.

Az űrlapot megtalálod a címen https://www.naninails.hu/panasz/

A szerződéstől 30 napon belül indoklás nélkül elállhat.

Vissza az oldal tetejére

Adatvédelmi irányelvek

1. Személyes adatok védelme

Megrendelés kitöltésekor vagy a webes felületen történő regisztrációkor Ön rendelkezésünkre bocsátja néhány személyes adatát. Ezen kívül a webes felület használata során is további, általunk elérhető személyes adatokat szerzünk meg, tárolunk és dolgozunk fel. A személyes adatai megadásával és a webes felület használatával Ön tudomásul veszi személyes adatainak az alábbiakban meghatározott mértékben és célból történő kezelését és gyűjtését.

A személyes adatok védelme számunkra különösen fontos. A személyes adatok kezelése során ezért a Magyar Köztársaság jogrendjének, különösen az Európai Parlament és a Tanács természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről szóló 2016/679/EU rendeletének (a továbbiakban: általános adatvédelmi rendelet).

1.1. Mit jelentenek a „személyes adatok”?

Személyes adatok alatt elsősorban azokat az adatokat értjük, amelyeket Ön önként közöl velünk a megrendelés leadása vagy a regisztráció során. Személyes adat minden olyan információ, amely egy konkrét személyt azonosít vagy azonosíthat. A személyes adatok elsősorban, de nem kizárólag, a kereszt- és vezetéknév, fényképek, születési idő, e-mail-cím, lakcím és telefonszám.

A személyes adatok közé tartoznak ugyanakkor a webes felület használata során automatikusan megszerzett egyéb adatok is, mint például az IP-cím, a böngésző típusa, az eszköz és az operációs rendszer, a webes felület látogatásának időpontjai és száma, a sütik segítségével szerzett információk és egyéb hasonló információk. Felhívjuk figyelmét, hogy ezeket az egyéb személyes adatokat regisztráció nélkül is megszerezhetjük, függetlenül attól, hogy igénybe veszi-e a webes felületet vásárlás céljából, vagy sem.

1.2 Hogyan használjuk fel személyes adatait?

Cégünk az Ön adatkezelőjeként az általános adatvédelmi rendelettel összhangban jár el. Az adatkezeléssel kapcsolatos tényekről a jelen dokumentumban tájékoztatjuk Önt.

Amennyiben a személyes adatok védelmét illetően bármi felkeltette érdeklődését, vagy bármilyen kérése van ezzel kapcsolatban, lépjen velünk kapcsolatba az alábbi elérhetőségen:

NaniNails s.r.o., székhely: Baška 278, irányítószám 73901

Cégazonosító: 29391920

bejegyezve az Ostravai Járásbíróság által vezetett cégnyilvántartásba, C. szakasz, 38419. sz. bejegyzés

Telefonszám: +36 1 848 0787

Kapcsolatfelvételi e-mail-cím: info@naninails.hu

Személyesadat-védelmi tisztviselőt nem neveztünk ki.

Az Önre vonatkozó személyes adatokat a következő terjedelemben kezeljük: keresztnév, vezetéknév, kapcsolattartási e-mail-cím, telefonszám és kézbesítési címek.

E személyes adatok kezelése a szerződés megkötésének és teljesítésének jogalapján, valamint adatkezelő jogos érdeke alapján történik.

Személyes adatait a szerződés megkötése és ezt követő teljesítése érdekében kezeljük, különös tekintettel a megrendelt áruk kiszállítására. A kezelt személyes adatainak igénybevételével elsősorban az Ön fiókjához való hozzáférést biztosítjuk. Személyes adatait továbbá az Ön fiókja kezelésével kapcsolatos kommunikációhoz és felhasználótámogatáshoz is használjuk. Az Ön hozzájárulása esetén személyes adatait üzleti és marketing célokra is felhasználjuk.

A személyes adatok felhasználásával lehetővé tesszük a webes felület lehető legegyszerűbb használatát, valamint az adatszolgáltatásaink fejlesztését, a webes felületen a felhasználói viselkedés elemzését is beleértve.

1.3 Hogyan kezeljük és hogyan dolgozzuk fel személyes adatait?

A személyes adatok kezelése elektronikus formában, automatizált módon, illetve nyomtatott formában, nem automatizált módon történik. Ugyanakkor egyedi ügyekben történő automatizált döntéshozatalra (általános adatvédelmi rendelet, 22. cikk) nem kerül sor.

Az átadott személyes adatokat az utolsó megrendeléstől számított 5 évig kezeljük, amennyiben a szerződés megkötéséhez és az abból eredő kötelezettségek teljesítéséhez átvett személyes adatokról van szó. A felhasználói fiókhoz kapcsolódó személyes adatok kezelése az adott felhasználói fiók meglétének időtartamára korlátozódik. Az adatok jogos érdek alapján történő kezelésének időtartama 3 év.

Személyes adatainak feldolgozását harmadik félre mint adatfeldolgozóra bízhatjuk.

Cégünk intézkedéseket foganatosított a személyes adatok visszaélésekkel szembeni lehető legnagyobb mértékű védelme érdekében.

1.4 Kinek továbbítjuk az Ön személyes adatait?

Személyes adatait nem adjuk át más személyeknek, kivéve azokat a harmadik feleket, amelyek szolgáltatásait a fent meghatározott célok teljesítése érdekében veszünk igénybe. Ezek főként külső fuvarozók és az áruszállításban vagy szolgáltatásnyújtásban részt vevő külső személyek. Az Ön személyes adatait e személyek számára az áru kiszállításához vagy a szolgáltatás nyújtásához szükséges minimális mértékben továbbítjuk.

1.5 Milyen jogokkal rendelkezik Ön személyes adataival kapcsolatban?

Ezúton tájékoztatjuk, hogy személyes adatainak kezelése kapcsán Önt az alábbi jogok illetik meg:

  • az általunk kezelt személyes adataihoz való hozzáférés joga: Önnek joga van megerősítést kérni azzal kapcsolatban, hogy cégünk kezeli-e az Ön személyes adatait, azok milyen típusúak, valamint jogában áll kikérni az általunk kezelt személyes adatai másolatát. Kérjük, vegye figyelembe, hogy nem lesz lehetőség olyan információk közlésére, amelyek üzleti titkainkat vagy harmadik felek jogait veszélyeztethetik.
  • a személyes adatok helyesbítéséhez való jog: Ha úgy találja, hogy az általunk kezelt személyes adatai pontatlanok vagy hiányosak, Önnek jogában áll kérni tőlünk azok helyesbítését és frissítését.
  • a személyes adatok törléséhez való jog: Bizonyos esetekben jogában áll azzal a kéréssel fordulni hozzánk, hogy töröljük az általunk kezelt személyes adatait. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a személyes adatok törlése nem minden esetben lehetséges, különösen akkor nem, ha az adatkezelés jogszerűen és a személyes adatok védelmére vonatkozó előírásokkal összhangban történik.
  • a személyes adatok kezelésének korlátozásához való jog: Egyes esetekben, például, ha vitatja személyes adatainak pontosságát, jogszerűségét vagy feldolgozásának szükségességét, Önnek jogában áll kérni tőlünk személyes adatai kezelésének korlátozását. Amennyiben eleget teszünk kérésének, a személyes adatok kezelését az elengedhetetlenül szükséges minimális szintre korlátozzuk (és a továbbiakban általában nem folytatjuk az aktív adatkezelést). Továbbá rendszereinkben rögzítjük, hogy az adott adatokra korlátozás vonatkozik. Amennyiben a korlátozás feloldásra kerül, és mi folytatni szeretnénk személyes adatainak kezelését, arról Ön előzetesen értesítjük.
  • a személyes adatok kezelése elleni tiltakozás joga: Ön tiltakozhat cégünk jogos érdeke alapján kezelt személyes adatainak kezelése ellen. Ilyen esetben e személyes adatai kezelésére nem kerül sor, kivéve, ha bizonyítjuk, hogy az ilyen adatkezeléshez fűződő jogos érdekünk az Ön érdekeivel szemben elsőbbséget élvez. Ez különösen a személyes adatok marketing célú kezelésére vonatkozik.
  • a személyes adatok hordozhatóságához való jog: Önnek jogában áll kérni, hogy az Ön által rendelkezésünkre bocsátott, általunk kezelt személyes adatait (általánosan használt és géppel olvasható formátumban) a kérelmében megjelölt harmadik fél (egy másik adatkezelő) számára továbbítsuk. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ezt a jogát csak akkor gyakorolhatja, ha személyes adatait az Ön hozzájárulása alapján vagy a szerződés teljesítése céljából kezeljük, és mindemellett az adatkezelés automatizált formában történik.

Az Ön személyes adatainak védelme érdekében minden tőlünk telhetőt megteszünk. Ha ennek ellenére Ön nem elégedett az adatkezeléssel, joga van panaszával az adatvédelmi hivatalhoz fordulni. Ez a rendelkezés nem érinti az Ön azon jogát, hogy kérelmével közvetlenül az adatvédelmi hivatalhoz forduljon.

A személyes adatok kezelésével kapcsolatos tájékoztatásért bizonyos esetekben az információszolgáltatáshoz elengedhetetlenül szükséges, észszerű mértékű költségeket számíthatunk fel.

2. Google-szolgáltatások és sütik

A webes felület a működéséhez úgynevezett „sütiket”(cookie) használ. A sütik a webes felület látogatóinak számítógépén vagy más elektronikus eszközén tárolt szöveges fájlok, amelyek a webes felület használatának elemzését teszik lehetővé. A webes felület továbbá a Google Analytics szolgáltatást, esetleg a Google, Inc. által nyújtott egyéb szolgáltatásokat is használja (a továbbiakban: „Google”). A sütik használatára ezen szolgáltatások igénybevételének keretében is sor kerül.

2.1 Milyen típusú sütik vannak, és hogyan fejezi ki hozzájárulását azok használatához?

a) Technikai sütik:

Ezekre a sütikreazért van szükség, hogy Ön a weboldalakon navigálhasson, és használhassa azok speciális funkcióit. Honlapunk egyes funkciói ezen alapvető fontosságú sütik nélkül nem használhatók. Ezért e sütik használata nem igényli az Ön hozzájárulását.

b) Teljesítményt biztosító sütik:

Ezek a sütik a felhasználói viselkedésről gyűjtenek információkat. Ezek az információk a weboldal fejlesztését célzó jelentések részét képezik. Kizárólag anonim információk gyűjtésére kerül sor. Ahhoz, hogy ezeket a sütiket használhassuk, szükségünk van az Ön előzetes hozzájárulására.

c) Marketing- és reklámsütik:

Ezek a sütik a felhasználó és érdeklődési köre szempontjából releváns reklámok megjelenítésére szolgálnak. Ezen kívül konkrét weboldalak vásárlói látogatásai során megjelenő reklámkampányok hatékonyságának mérésére és az adatok tárolására is használhatók. Ahhoz, hogy ezeket a sütiket használhassuk, szükségünk van az Ön előzetes hozzájárulására.

Ezeken kívül harmadik felektől származó sütiket is használunk (pl. a Google Analytics forgalomelemzéshez használatos sütijei). Ezeket a sütiket harmadik felek kezelik, az ilyen adatok olvasásához vagy írásához mi nem férünk hozzá. A marketing- és reklámsütik elfogadásával Ön a harmadik felektől származó sütik használatához is hozzájárul.

A webes felületen az „Elfogadom” ikon bejelölésével Ön hozzájárul a sütik használatához, valamint az Ön adatainak Google és cégünk általi kezeléséhez a jelen dokumentumban fentebb, illetve a webes felület úgynevezett cookie-sávjában részletezett módon és célból.

3.2 Megakadályozhatja a sütik tárolását a számítógépén?

A sütik használatát az internetböngésző megfelelő beállításával letilthatja.

A sütik letiltásával a weboldalon lévő tartalom nem válik elérhetetlenné.

A sütik használatához és feldolgozásához adott hozzájárulását a weboldal Adatvédelmi beállítások láblécében bármikor visszavonhatja.

3.3 Hogyan használja a Google az összegyűjtött adatokat?

Ha szeretné megtudni, hogyan használja a Google a tőlünk megszerzett adatokat, kérjük, kattintson az alábbi linkre: Hogyan használja a Google a szolgáltatásainkat használó webhelyekről vagy alkalmazásokból származó adatokat?

4. Szerzői jogok védelme

A webes felületen található weboldalak tartalma (szövegek, fotók, képek, logók és egyebek) – a webes felület szoftverét és a jelen feltételeket is beleértve – szerzői jogvédelem alatt áll, illetve azt más személyek egyéb jogai is védhetik. A tartalmat cégünk vagy a szerzői jog tulajdonosának hozzájárulása nélkül semmilyen célra nem módosíthatja, másolhatja, reprodukálhatja, terjesztheti vagy használhatja fel. Különösen tilos a webes felületen lévő fényképeket és szövegeket ingyenesen vagy térítés ellenében elérhetővé tenni.

A termékek, áruk, szolgáltatások, cégek és vállalatok nevei és megjelölései azok jogos tulajdonosaik bejegyzett védjegyei lehetnek. 

4.1 Hogyan kezeli cégünk a szerzői jogok megsértését?

A fent ismertetett tilalom figyelmen kívül hagyása esetén a törvénynek megfelelően járunk el.

Cégünk mint a szerzői jogok tulajdonosa elsősorban a szerzői jogok megsértésének megszüntetését és a jogvédett tartalom jogosulatlan másolatainak eltávolítását követelheti.

Jogunk van továbbá az okozott kár ésszerű mértékű megtérítését követelni.

5. A webes felület használatával kapcsolatos egyéb összefüggések

Felhívjuk figyelmét, hogy a webes felület egyes hivatkozásaira kattintva Ön elhagyhatja a webes felületet, és harmadik felek webhelyére kerülhet át.

Cégünk nem vállal felelősséget a webes felületen harmadik felek beavatkozásából, illetve a webes felület nem rendeltetésszerű használatából eredő hibákért. A webes felület használata során tilos olyan mechanizmusokat, szoftvereket, szkripteket vagy egyéb eljárásokat használni, amelyek negatívan befolyásolhatják annak működését, azaz főként zavarhatják a rendszer működését, vagy indokolatlan terhelést jelenthetnek a rendszerre, továbbá nem végezhet olyan tevékenységeket, amelyek lehetővé tenné, hogy Ön vagy harmadik fél megzavarja vagy jogosulatlanul használja a szoftvert vagy a webes felületet alkotó egyéb komponenseket, esetleg olyan módon használja a webes felületet vagy annak bármely részét vagy a szoftvert, amely ellentétes annak rendeltetésével vagy céljával.

Nem tudjuk garantálni a webes felület folyamatos, zavartalan elérését, sem a webes felület integritását és biztonságát. Nem vállalunk felelősséget a webes felület elérése és használata során keletkezett károkért, ideértve a webes felületen közzétett adatok letöltéséből adódó károkat, a szolgáltatás üzemzavarából, a webes felület meghibásodásából, a számítógépes vírusokból, az adatvesztésből, nyereségvesztésből, valamint az adatokhoz való jogosulatlan hozzáférésből és azok jogosulatlan átviteléből eredő károkat.

Ha a webes felület használata során Ön bármilyen jogsértő vagy etikátlan magatartást tanúsít, a webes felülethez való hozzáférését minden ellenszolgáltatás nélkül korlátozhatjuk, felfüggeszthetjük vagy megszüntethetjük. Ilyen esetben Ön köteles teljes mértékben megtéríteni cégünk számára azt a kárt, amelyet Ön bizonyíthatóan a jelen bekezdés szerinti magatartásával okozott.

A jelen felhasználási feltételek 2022.08.11-től érvényesek és hatályosak.

Vissza az oldal tetejére

Webes felület

Ön a cégünk által üzemeltetett https://www.naninails.cz/ webes felületen (a továbbiakban: „webes felület”) tartózkodik.

NaniNails s.r.o., székhely: Baška 278, PSČ 73901

Cégazonosító: 29391920,

Adószám: CZ29391920                                      

bejegyezve az Ostravai Járásbíróság (Krajský soud v Ostravě) által vezetett cégnyilvántartásba, C. szakasz, 38419. sz. bejegyzés

Telefonszám: +36 1 848 0787

Kapcsolatfelvételi e-mail-cím: info@naninails.hu

Felhívjuk figyelmét, hogy függetlenül attól, hogy Ön a webes felületen keresztül vásárol, azon regisztrál vagy egyszerűen csak meglátogatja azt, be kell tartania a webes felület valamennyi funkcionális elemének használati feltételeit rögzítő és részletező alábbi szabályokat.

A webes felületen történő regisztráció

A webes felületen az ott elérhető regisztrációs űrlapon keresztül regisztrálhat. A regisztrációs űrlapon töltse ki a kért adatokat, különös tekintettel a keresztnévre, vezetéknévre és a kapcsolattartási e-mail-címre. A regisztráció során felhasználói fiókot hozunk létre.

A felhasználói fiók eléréséhez felhasználónév és jelszó szükséges. Felhasználói fiókja hozzáférési adatait tartsa titokban. Cégünk nem vállal felelősséget a felhasználói fiókkal való, harmadik fél általi esetleges visszaélésért.

A regisztráció során megadott adatoknak valósnak és teljesnek kell lenniük. A hamis vagy hiányos adatok felhasználásával létrehozott fiókot kártérítés nélkül törölhetjük.

Adatai változása esetén javasoljuk, hogy azokat felhasználói fiókjában is azonnal módosítsa.

Felhasználói fiókja elsősorban áru rendelésére, annak nyomon követésére és a fiók kezelésére szolgál. A felhasználói fiók esetleges további funkcióit minden esetben feltüntetjük a webes felületen. 

Felhívjuk figyelmét, hogy jogunkban áll kártérítés nélkül törölni felhasználói fiókját, amennyiben fiókja sérti a közerkölcsöt, a hatályos jogszabályokat vagy a jelen használati feltételeket.  

A jelen felhasználási feltételek 2018.05.25-től érvényesek és hatályosak.

Vissza az oldal tetejére

A küldemények nyomon követése

A csomagokat a DPD futárszolgálat, a Fámafutár vagy Packeta átvételi pontokon keresztül küldjük. Csomagja nyomon követéséhez kattintson az alábbi hivatkozások egyikére, attól függően, hogy a rendelésében melyik szállítót választotta.

FámaFutár

DPD

Packeta

Vissza az oldal tetejére

Azonnali árucsere és meghosszabbított jótállás

Az Azonnali árucsere szolgáltatás feltételei

Az azonnali árucsere szolgáltatás biztosítja a hibás termék cseréjét egy új vagy hasonló termékre. A hasonló termék alatt a funkcionalitás, az igénybevétel és az állapot szempontjából hasonló termék értendő.

Az azonnali árucsere szolgáltatás bizonyos termékek esetében vehető igénybe, és az ügyfél számára garantálja, hogy a hibás termék várakozás nélkül ki lesz cserélve.

Az azonnali árucsere a termékgarancia teljes időtartamára, azaz 24 hónapra érvényes. Azonnali árucsere szolgáltatás esetén a hibás termékre vonatkozó eredeti garancia megmarad, nem hosszabbodik meg.

Az Azonnali csere szolgáltatás igénybevételével a szolgáltatás felhasználtnak minősül, és nem hosszabbodik meg az érvényessége.

Az azonnali csere szolgáltatás akár egy üzletben is igénybe vehető, de ha az adott üzletben nincs készleten ugyanaz a termék, akkor azt a központi raktárból három munkanapon belül kiszállítják az üzletbe. (cím: NaniNails s.r.o., K čističce 218, 73925 Sviadnov, Cseh köztársaság). Az ügyfélnek egy e-mailt küldünk, amelyben erről tájékoztatjuk. Abban az esetben, ha a termék se raktáron, se a központi raktárban nincs, az ügyfélnek hasonló terméket ajánlunk fel, vagy visszatérítjük a szolgáltatás árát, és a hagyományos panaszbenyújtásra kerül sor. Ha az ügyfél hasonló terméket választ, az árkülönbözetet visszatérítjük, vagy ellenkező esetben a különbözetet ki kell fizetnie.

A mechanikusan sérült árukra nem vonatkozik az azonnali árucsere szolgáltatás.

Az azonnali árucsere szolgáltatás ára a termék árának 15%-a.

 

A Meghosszabbított jótállás szolgáltatás feltételei

A meghosszabbított jótállás szolgáltatás egy évvel meghosszabbítja a törvényes 24 hónapos jótállást. A szolgáltatás megvásárlása után 3 év (36 hónap) termékgarancia áll rendelkezésére.

A meghosszabbított jótállás szolgáltatás bizonyos termékekre vonatkozik, és az ügyfél számára egy évvel meghosszabbítja a jótállást.

A meghosszabbított jótállás szolgáltatás igénybevétele esetén a terméket ingyenesen javítjuk vagy kicseréljük. Abban az esetben, ha a termék nem javítható, és ugyanakkor új darab nincs raktáron, az ügyfélnek egy azonos vagy jobb paraméterekkel rendelkező terméket ajánlunk fel.

A mechanikusan sérült árukra nem vonatkozik a meghosszabbított jótállás szolgáltatás.

A meghosszabbított jótállás szolgáltatás ára a termék árának 15%-a.

 

A jelen feltételek 2018. május 25. dátummal hatályosak és érvényesek.

Vissza az oldal tetejére

A kedvezményakciók feltételei

A kedvezmények a NaniNails webáruházban és a hűségkártya felmutatása esetén a NaniNails üzletekben is érvényesek. A kedvezmények minden esetben az adott akciónál megadott időtartamban vagy az adott termékek készleteinek erejéig érvényesek. A kedvezményakciók nem vonatkoznak a következő termékekre: Refectocil szempilla lifting készlet – Eyelash Lift Kit, Beurer MP70 paraffin melegítő, Melag 75 forrólevegős sterilizátor + Alu patron és 2. sz. tartó, Promed 4030-SX2 körömcsiszoló gép és ajándékutalványok. Az akciók csak abban az országban érvényesek, ahol meghirdetésre kerültek.

Az árak tartalmazzák az ÁFA-t. A kedvezménykódok nem kombinálhatók. Az egyedi kedvezménykódok csak egyszer válthatók be a kosárban. A rendelés leadása előtt kérjük, ellenőrizd, hogy a termékek és a kedvezmény beolvasásra kerültek-e a kosárban. Ellenkező esetben nem történt meg a kedvezmény beváltása. Fenntartjuk a jogot a kedvezményakció bármikori módosítására vagy visszavonására.

Vissza az oldal tetejére
arrow car cart clock hat letters menu kocka_7 kocka_11 kocka_3 nani3 kocka_6 kocka_8 kocka_5 nani5 kocka_2 kocka_10 kocka_vanoce_10 kocka_2 kocka_1 kocka_12 kocka_4 person search star